Ikona 01:25 min Ikona 28.02.2011

Analyze Competition

Google wprowadza nowe udogodnienia dla użytkowników Analyze Competition. Korzystanie z systemu analizującego popularność wśród Internautów podobnych tematycznie witryn nie tylko zapewnia ocenę mocnych i słabych stron konkurencyjnych stron. Umiejętnie używanie Analyze Competition ułatwia podjęcie większości decyzji, dotyczących najwłaściwszych dla każdego konta Adwords metod optymalizacji. Możliwość określania najbardziej efektywnych obszarów z zakresu słów kluczowych, odpowiadających profilowi danej firmy, a następnie – oparte na wynikach tej analizy – modyfikacje ustawień linków sponsorowanych sprawiają, że Analyze Competition jest niezbędnym narzędziem w profesjonalnym zarządzaniu kampanią Adwords.

 

Analyze Competition dla użytkowników

 

Dotychczas panel umożliwiający porównywanie skuteczności ogłoszeń u reklamodawców, konkurujących ze sobą w obrębie podobnych kategorii fraz kluczowych, zrozumiały był w pełni tylko dla anglojęzycznych użytkowników. Obecnie Analyze Competition dostępny jest także w 8 dodatkowych językach, do których należą francuski, niemiecki, włoski, hiszpański, rosyjski, portugalski, chiński i japoński. Kolejna zmiana dotyczy haseł wyszukiwania poszczególnych linków. Do tej pory Google umożliwiało zobaczenie ilości i rodzajów zwrotów, które wpisanie przez Internautę w okno wyszukiwarki wywoływały konkretne ogłoszenie Adwords. Teraz koncern zapewnia także dodanie haseł, najczęściej stosowanych przez użytkowników, do listy fraz kluczowych każdego konta. Dzięki temu właściciele stron internetowych mogą zwiększać skuteczność prowadzonej przez siebie kampanii i efektywniej docierać do większej liczby odbiorców.

Źródło: Google

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

IP i niekontrolowana migracja reklam Ikona 03:20 min 23.03.2011 Nie jest tajemnicą, że linki sponsorowane można kierować na wybrane kraje, województwa, miasta, dzielnice i ulice. Motywacja może być róźna: ograniczenia budżetowe, działalność jedynie lokalna czy świadomość różnic portfela potencjalnych klientów, np. z Polski A i B. Google te ograniczenie traktowało mimo wszystko z pewnym dystansem. Obecnie dystans ten, dzięki nowym metodom kierowania, można wykluczyć. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Podążaj za użytkownikiem. O tworzeniu kampanii remarketingowych Ikona 03:30 min 25.10.2011 Reklama jak pulsujący sygnał, jak przypomnienie; jedynie tło do wydarzeń ważnych i nieważnych, przemyka na pozór niepostrzeżenie, z lewej na prawą, z góry na dół strony, z filmu na baner, z tekstu na obraz animowany. Aby jednak w decydującym momencie, w chwili podjęcia decyzji powtórnie przywołać użytkownika do serwisu. Wskazać mu jedną i jedynie właściwą drogę do kupna; do wydania pieniędzy właśnie w naszym sklepie. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Nieprawidłowe kliknięcia w AdWords Ikona 01:55 min 21.12.2010 Nieprawidłowe kliknięcia są elementem prawie każdej kampanii AdWords. I niestety nie możemy zrobić nic, żeby się ich skutecznie ustrzec. Jednak w trosce o najwyższą jakość kampanii - Google odfiltrowuje setki, tysiące, miliony podejrzanych kliknięć z kont swoich klientów. Wszystko po to, aby reklamodawca był zadowolony, a zysk Google dynamicznie rósł. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.1 / 5. Vote count: 12

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.3 / 5. Vote count: 9

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak Skutecznie Samemu Pozycjonować Strony (SEO)? Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700