więcej

Wielka frajda w Małej Cerkwicy - Sunrise Dzieciom 2011

19 grudnia 2011 | Małgorzata Kucharska
Ocena 3.9/5 (10 głosów)


Nie mamy brody, wesołego czerwononosego  renifera ani nawet sań (nie licząc tych z napędem na cztery koła). Nie mieszkamy za kołem podbiegunowym. Ale i w tym roku podjęliśmy wyzwanie pomocy Gwiazdorowi w ramach akcji Sunrise Dzieciom.


Trafiła do nas lista życzeń od dzieci z Domu Dziecka w Małej  Cerkwicy. Placówka jest filią Domu Dziecka w Więcborku i istnieje od października tego roku. Ma pod opieką 29 dzieci, z których większość trafiła do ośrodka opiekuńczego po raz pierwszy. Mieliśmy więc świadomość, że ta Gwiazdka jest dla nich wyjątkowo ważnym – i trudnym – przeżyciem.


Ze względu na zlokalizowanie placówki w województwie kujawsko-pomorskim oraz wielkie zaangażowanie w akcję pracowników naszego Centrum Performance Marketing, to bydgoski oddział stał się epicentrum gorączkowych, wesołych przygotowań: zakupów, pakowania i przygotowania paczek zgodnie z życzeniami dzieci. Wyzwania stojące przed Gwiazdorem były zróżnicowane – dominowała motoryzacja (im mniejsze dziecko, tym większe auto :-) ), lalki, interaktywne zabawki, fajne ciuchy i gadżety niezbędne dla nastolatków. Dzięki dobrze zorganizowanej eskapadzie po sklepach udało nam się spełnić wszystkie marzenia (poza jednym życzeniem czegoś, czego w żadnym sklepie kupić się nie da…)


Kiedy pod choinką zgromadziliśmy wszystkie zakupy, w ruch poszły nożyczki, etykietki, torby, kolorowy papier, taśmy, kokardki, klej i … inwencja artystyczna.


Przy okazji okazało się, że mimo wieku 18+ wszystkie bydgoskie elfy zaangażowane w Sunrise Dzieciom skrycie lubią zabawki:-) Panowie na przykład szybko zaaferowali się samolotami na pilota i wyścigówkami, a wszystko to, okraszone opowieściami o Gwiazdkach we własnych rodzinnych domach, zdecydowało o niezapomnianej atmosferze. Pod firmową choinką wszystkim udzieliła się świąteczna gorączka przygotowań.


Praca na co dzień, małe cuda od święta – mamy nadzieję, że wywołaliśmy dużo radości w dzieciach z ośrodka w Małej Cerkwicy. Odwiedziliśmy placówkę 18 grudnia. Spotkanie rozpoczęliśmy wspólnym kolędowaniem z mieszkańcami wsi, którzy zorganizowali spotkanie gwiazdkowe dla dzieci z Domu, by przyjąć je w swojej społeczności. Gwiazdor przybył chwilkę później – nie miał szans w starciu z uradowanymi maluchami – musiał zapomnieć o uporządkowanym rozdzielaniu paczek:-)


Nie rzeczy są ważne, ale mamy nadzieję, że gwiazdkowe podarunki dały im chwilę beztroskiej, radosnej zabawyy. Dziękujemy za serdeczne przyjęcie i własnoręczne wypieki oraz anioły wykonane przez dzieci - wyszliśmy z Domu Dziecka w Małej Cerkwicy mocno obdarowani.


My zostaliśmy obdarowani spontaniczną radością dzieci – zapraszamy do krótkiej relacji filmowej i fotograficznej z wizyty w Małej Cerkwicy i kulis przygotowań Gwiazdora:



Pakowanie licznych pojazdów i innych dziecięcych akcesoriów zaczęło się kilka dni przed godziną zero...



Prezenty trafiły pod właściwą choinkę – do Domu Dziecka w Małej Cerkwicy. Mały czujny obserwator wypatrzył właśnie Gwiazdora...



Sunrise Dzieciom 2011 za nami – Wesołych Świąt i bogatego Gwiazdora w naszych domach!

Tagi: brak


Poprzednie wpisy:

  • Google ma bogate wnętrze

    ...Do tego dochodzą rozwiązania funkcjonalne, mające na celu maksymalizację komfortu pracy. Google także od kuchni buduje wizerunek przyjaznego, kolorowego miejsca - wszystko po to, by przyciągać talenty, które rozwiną aktualne technologie i usługi giganta, będą wspierać firmy współpracujące i przedsiębiorców oraz będą żywym wcieleniem filozofii jednej z najbardziej frapujących organizacji na świecie...

  • Certyfikowana Mucha, certyfikowany Marek

    ...Planowany jest dalszy rozwój firmy pod kątek reklamy pay per click, a co za tym idzie kolejne osoby przystąpią do egzaminu, by otrzymać Certyfikat Qualified Google Advertising Professional i zostać konsultantem programu AdWords. Potwierdzona znajomość Google AdWords daje pewność naszym Klientom profesjonalnego przygotowania do prowadzenia kampanii reklamowej w formie linków sponsorowanych w wyszukiwarce Google...

  • Jet Line – reklama outdoorowa… w Internecie!

    ...Jet Line jest także właścicielem Motorway 12x4 m - ogólnopolskiej sieci tablic o największym formacie klasycznego outdooru, adresowanych do kierowców i pasażerów samochodów podróżujących między głównymi miastami w Polsce i po najważniejszych traktach komunikacyjnych w miastach. Ogólnopolski zasięg działalności wymaga od Jet Line niezwykle szeroko zakrojonej kampanii promującej własną ofertę...

  • AMSORT: wzwyż i do przodu

    ...Na przykład: wykorzystano skłonność konsumentów do poszukiwania ofert w Internecie poprzez promocję strony WWW w wyszukiwarkach w formie pozycjonowania i kampanii linków sponsorowanych. A rebranding nastąpił w symbolicznej chwili 15-lecia istnienia firmy; w chwili, gdy poświadczona rzetelność, zgromadzone doświadczenie i ukształtowana intuicja rynkowa stały się odpowiednie do rozwinięcia działalności...

  • Impreza integracyjna - tak się tworzy zgrany zespół!

    ...W pierwszej odsłonie akcji ratunkowej dla dryfującej piłki koleżanka Karolina wezwała posiłki: trenujące na jeziorze kajakarki. Kiedy przy kolejnym niefortunnym wybiciu nie pomogło przywabianie piłki gałęzią ani desperacki skok do wody kolegi Przemka, koleżanka Ewelina popłynęła motorówką w pogoń za ginącą z oczu piłką...

Komentarze (1):

Rafał Łucki | Dnia: 2011-12-21 o godz. 20:06:03

Świetny pomysł. Wiele radości. Tak trzymać!

Dodaj komentarz:

Imię i nazwisko:
E-mail (niepublikowany):
Strona WWW:
Treść:
Kod z obrazka: