więcej
  • Marketing internetowy
    Bannery, AdWords, pozycjonowanie, a może Performance Marketing? Niezależnie od wyboru formy promocji w Sieci, kluczem jest dopasowanie komunikatu do odbiorcy.
    więcej o marketingu internetowym
Strona główna »

Marketing internetowy - strona 1

22 lipca 2016 | Magdalena Jaroń
Ocena 5/5 (1 głos)

Idź spać frajerze! Proponujesz taki szit, że aż się na wymioty zbiera!   - widzisz? Wystarczą dwa soczyście brzmiące zdania, aby przyciągnąć Twoją uwagę. Jest w coraz szerzej rozpowszechnianym hejterstwie taki pierwiastek barbarzyństwa językowego, który pomimo braku jakiejkolwiek merytoryczności, po prostu wciąga czytających. Nie wolno jednak bagatelizować tego zjawiska. Dla wielu przedsiębiorców może być ono poważnym zagrożeniem, a może nawet rezultatem działań ze strony nieuczciwej konkurencji? więcej

21 lipca 2016 | Anna Dubielewska
Ocena 5/5 (3 głosy)

5 sekund – właśnie tyle czasu ma poprzedzająca filmik na YouTube reklama, aby zachęcić internautę do jej obejrzenia. Po tym czasie pojawia się wyczekiwana przez wielu użytkowników opcja „Pomiń reklamę” , po której wreszcie mogą oni przejść do materiału, na który realnie czekali. Czy jednak reklama na YouTube jest skazana na porażkę? Czy kampania marketingowa w tym medium musi okazać się kompletną klapą? A może jest sposób na to, aby miliony odsłon w serwisie dokonywane każdego dnia pomogły w odniesieniu sukcesu marketingowego? więcej

20 lipca 2016 | Maciej Wiśniewski
Ocena 5/5 (2 głosy)

Rozwój sztucznej inteligencji i coraz śmielsze ruchy Google w tym zakresie wywołują z jednej strony hurraoptymistyczne reakcje tych, którzy z niecierpliwością czekają na nowoczesne rozwiązania rodem z filmów, a z drugiej sprzeciw osób obawiających się buntu maszyn. I chociaż SI dopiero kształtuje się w rękach giganta z Mountain View, już na tym etapie pojawiają się pomysły na zabezpieczenie nas przed ewentualnymi problemami z mądrzejszymi od nas komputerami. więcej

18 lipca 2016 | Magdalena Drajkowska
Ocena 5/5 (3 głosy)

Nie zaprzeczajmy. Nie zaklinajmy rzeczywistości. Pogódźmy się z tym. Jesteśmy świadkami fenomenu społecznego, jakiego nie doświadczaliśmy chyba od czasów powstania mediów społecznościowych.  Pokémon Go robi światową karierę. Jeśli widzicie przechodniów, którzy używają smartfonów nie do SMSowania, nie do telefonownia, nie wpatrują się w niego bez ustanku, tylko błądzą wzrokiem po okolicy, to wiedzcie! Oni mają już zainstalowaną grę! więcej

13 lipca 2016 | Krystian Fred
Ocena 5/5 (3 głosy)

Czy pod sympatycznymi nazwami algorytmów kryją się rasiści? Chociaż trudno w to uwierzyć, gigant z Mountain View musiał w zeszłym miesiącu zmierzyć się z podobnymi zarzutami. Jak zwykle w tego typu kwestiach, rozgorzała dyskusja na temat politycznej poprawności i granic wolności słowa. A może problem nie leży w Google, a w samych użytkownikach wyszukiwarki? więcej

11 lipca 2016 | Monika Olszańska
Ocena 5/5 (2 głosy)

Tym, czym Snapchat wyróżnia się na tle innych portali społecznościowych jest ulotność prezentowanych treści, która przekłada się na ich większą autentyczność. Znikające po odtworzeniu zdjęcia czy filmy stanowią unikalny zapis chwili, naturalny i spontaniczny. Jednak po wprowadzonych w ostatnich dniach zmianach, wszystko to stało się w znacznym stopniu nieaktualne. więcej

06 lipca 2016 | Marta Boniecka
Ocena 5/5 (1 głos)

Technologia szybko idzie do przodu, a wraz z nią zmieniają się odbiorcy reklam. Dlatego właśnie coraz więcej firm przywiązuje uwagę do wykorzystania w promocji marki najróżniejszych portali, jednocześnie zmieniając formę dotarcia do użytkowników. W tym celu tworzą reklamy o wiele ciekawsze, bardziej kreatywne, a przede wszystkim przyciągające uwagę odbiorców. więcej

30 czerwca 2016 | Magdalena Jaroń
Ocena 5/5 (2 głosy)

Tworzysz kampanię reklamową. A może dopiero zastanawiasz się nad powołaniem do życia nowej firmy? Pamiętaj, że myśląc o biznesie, musisz myśleć o odbiorcach – Twoich aktualnych i przyszłych klientach. A jeżeli myślisz o nich – pomyśl też o kolorze, który wyróżni Twoją markę i sprawi, że konsumenci będą z jeszcze większym entuzjazmem sięgać po Twoje produkty i usługi. Tak – kolor ma znaczenie! więcej

29 czerwca 2016 | Aldona Talarczyk
Ocena 5/5 (1 głos)

Informacja, która z pewnością zainteresuje fanów muzyki zwracających uwagę na teksty piosenek. Pod koniec czerwca 2016 Google i LyricFind rozpoczęły współpracę. W efekcie autorzy oraz wydawcy otrzymają za każde wyświetlenie tekstu piosenki w wynikach wyszukiwania i w Google Play Music odpowiednią kwotę. Jak na razie umowa objęła obszar Stanów Zjednoczonych, jednak wnioskując z komentarzy najprawdopodobniej jej zasięg będzie globalny. więcej

28 czerwca 2016 | Monika Olechnowska
Ocena 5/5 (2 głosy)

Co budowanie narracji może mieć wspólnego z poprawą współczynnika konwersji? Jak pisać, aby nie tylko zainteresować użytkowników, ale również doskonale zrozumieć ich potrzeby i pomóc im w rozwiązaniu problemu? Przekonujące treści potrafią nie tylko przykuć uwagę, ale także skłonić do działania. Oto kilka kroków, o których musisz pamiętać tworząc tekst na swoją stronę internetową. więcej

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10...15...20...25...30...35...40...45...50...55...60...66 następny