więcej
  • Marketing internetowy
    Bannery, AdWords, pozycjonowanie, a może Performance Marketing? Niezależnie od wyboru formy promocji w Sieci, kluczem jest dopasowanie komunikatu do odbiorcy.
    więcej o marketingu internetowym
Strona główna »

Marketing internetowy - strona 1

25 sierpnia 2016 | Monika Olechnowska
Ocena 5/5 (1 głos)

Potencjał, jaki kryją w sobie wizytówki na Mapach Google jest w coraz większym stopniu wykorzystywany zarówno przez użytkowników Internetu, szukających informacji o lokalnych przedsiębiorcach jak i właścicieli firm, którym zależy na promocji swojej działalności oraz dotarciu do nowych Klientów. Google na bieżąco stara się udoskonalać swoje narzędzia, tak aby stały się one bardziej przyjazne i użyteczne dla właścicieli firm oraz wszystkich użytkowników korzystających z Map. więcej

24 sierpnia 2016 | Anna Dubielewska
Ocena 5/5 (4 głosy)

Blogowanie staje się w ostatnich czasach już nie tyle samą modą, co wręcz koniecznością. Dlaczego? Udzielanie się na blogu lub korzystanie z gościnności blogerów na ich stronach to kolejny sposób na trafienie do jeszcze szerszej grupy odbiorców , zaprezentowanie marki , a także dostarczenie odbiorcom bogatych , a przede wszystkim ciekawych informacji . Dobry blogger staje się trendsetterem, a jego wpisy mają prawdziwie opiniotwórczy charakter . Dowiedz się, co zrobić, aby prowadzić kampanię o naprawdę wysokim współczynniku skuteczności! więcej

23 sierpnia 2016 | Magdalena Drajkowska
Ocena 5/5 (1 głos)

Dla przeciętnego użytkownika Internetu określenie „Big Data” mówi niewiele. W ciągu ostatniego roku zapewne każdy przynajmniej raz się z nim spotkał, czy to w wywiadach z ekspertami, czy to w artykułach, wplecione między słowami. Czy każdy jednak wie co ono oznacza? Big Data marketing określany jest jako nowa koncepcja w świecie reklamy. Warto bliżej się jej przyjrzeć i poznać jej sedno. więcej

17 sierpnia 2016 | Maciej Wiśniewski
Ocena 5/5 (2 głosy)

Wchodzisz na swoją ulubioną stronę, już chcesz kliknąć w link prowadzący do interesującego cię artykułu, a tu... Znowu ona. Interesowna, stojąca na twojej drodze do wiedzy i rozrywki. Reklama – tak wielka, że zasłania całą stronę, a jej wyłączenie wiąże się z odnalezieniem tego mikroskopijnego krzyżyka ukrytego gdzieś, gdzie nawet byś się tego nie spodziewał. Wściekły odpalasz Google i szukasz sposobu na wyeliminowanie jej ze swojego życia. Czy jesteś jedyny? Nie – takich jak ty są miliony, a ich liczba zdaje się stale rosnąć. więcej

10 sierpnia 2016 | Monika Olszańska
Ocena 5/5 (1 głos)

Coraz częściej portale społecznościowe stanowią nie tylko platformę dla prowadzonej przez użytkowników komunikacji. Przyjmując na siebie odpowiedzialność społeczną za publikowane treści, podejmują działania na rzecz walki z cyberprzemocą oraz hejtem na tle różnic rasowych czy kulturowych. Próbują również reagować na treści świadczące o problemach użytkowników, proponując im konkretną, dopasowaną do sytuacji pomoc. więcej

08 sierpnia 2016 | Marta Boniecka
Ocena 5/5 (2 głosy)

Pisanie treści na strony internetowe nie jest tak łatwe, jak być może z początku się wydaje. Wymaga przyswojenia kilku zasad, które odbiegają od tego, czego uczyli nas w szkołach. Jednakże stosując je, możemy przyciągnąć na naszą stronę nowych czytelników, którzy być może skorzystają z naszych usług lub kupią produkty. Sprawdź, co zrobić, aby zachęcić internautów do pozostania na stronie. więcej

26 lipca 2016 | Monika Olechnowska
Ocena 5/5 (2 głosy)

Niedawno pisaliśmy o tym, czym właściwie jest spam na Mapach Google oraz w jaki sposób należy tworzyć i uzupełniać wizytówki tak, aby były one zgodne z wytycznymi Google. Tym razem powiemy o tym, w jaki sposób przezwyciężać spam, który pojawia się na Mapach Google. W tekście znajdziesz najważniejsze informacje o tym, jak wykrywać spam oraz kroki, które należy wykonać, aby zgłosić nieprawidłowo przygotowaną wizytówkę. więcej

22 lipca 2016 | Magdalena Jaroń
Ocena 5/5 (1 głos)

Idź spać frajerze! Proponujesz taki szit, że aż się na wymioty zbiera!   - widzisz? Wystarczą dwa soczyście brzmiące zdania, aby przyciągnąć Twoją uwagę. Jest w coraz szerzej rozpowszechnianym hejterstwie taki pierwiastek barbarzyństwa językowego, który pomimo braku jakiejkolwiek merytoryczności, po prostu wciąga czytających. Nie wolno jednak bagatelizować tego zjawiska. Dla wielu przedsiębiorców może być ono poważnym zagrożeniem, a może nawet rezultatem działań ze strony nieuczciwej konkurencji? więcej

21 lipca 2016 | Anna Dubielewska
Ocena 5/5 (4 głosy)

5 sekund – właśnie tyle czasu ma poprzedzająca filmik na YouTube reklama, aby zachęcić internautę do jej obejrzenia. Po tym czasie pojawia się wyczekiwana przez wielu użytkowników opcja „Pomiń reklamę” , po której wreszcie mogą oni przejść do materiału, na który realnie czekali. Czy jednak reklama na YouTube jest skazana na porażkę? Czy kampania marketingowa w tym medium musi okazać się kompletną klapą? A może jest sposób na to, aby miliony odsłon w serwisie dokonywane każdego dnia pomogły w odniesieniu sukcesu marketingowego? więcej

20 lipca 2016 | Maciej Wiśniewski
Ocena 5/5 (2 głosy)

Rozwój sztucznej inteligencji i coraz śmielsze ruchy Google w tym zakresie wywołują z jednej strony hurraoptymistyczne reakcje tych, którzy z niecierpliwością czekają na nowoczesne rozwiązania rodem z filmów, a z drugiej sprzeciw osób obawiających się buntu maszyn. I chociaż SI dopiero kształtuje się w rękach giganta z Mountain View, już na tym etapie pojawiają się pomysły na zabezpieczenie nas przed ewentualnymi problemami z mądrzejszymi od nas komputerami. więcej

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10...15...20...25...30...35...40...45...50...55...60...66 następny