więcej
  • Marketing internetowy
    Bannery, AdWords, pozycjonowanie, a może Performance Marketing? Niezależnie od wyboru formy promocji w Sieci, kluczem jest dopasowanie komunikatu do odbiorcy.
    więcej o marketingu internetowym
Strona główna »

Marketing internetowy - strona 1

30 maja 2016 | Krzysztof Mierzyński
Ocena 5/5 (2 głosy)

„Szanowny Google! Dlaczego wizytówka mojej firmy w Mapach Google ma ocenę 4.6, podczas gdy wszystkie opinie mają wartość 5? Z poważaniem – sfrustrowany właściciel firmy”. Brzmi znajomo? Rzeczywiście, stosunkowo często można zauważyć rozbieżności w ogólnej ocenie firmy na Mapach Google, a średnią ocen wystawianych przez użytkowników bezpośrednio z poziomu konta Google. Dlaczego tak się dzieje? więcej

23 maja 2016 | Magdalena Drajkowska
Ocena 5/5 (2 głosy)

Moda na „hasztagowanie” galopuje. Krzyżyk tu i krzyżyk tam. Post bez niego traci na wartości. I to właściwie podwójnie. Wpada w czeluść Internetu i nie jest „modny”. Nikt na niego nie trafia, nikt go nie czyta, nikt nie podziwia przebłysku geniuszu w ciągu znaków poprzetykanych gdzieniegdzie krzyżykami. Jaki jest jednak prawdziwy sens używania hasztaga? Gdzie ma to sens? I po co to robić? więcej

20 maja 2016 | Anna Dubielewska
Ocena 4.8/5 (5 głosów)

Reklama. Od lat pokazuje nam wyidealizowane obrazy twierdząc, że tak właśnie możemy żyć. Co gorsza – wmawia nam, że tego właśnie chcemy. Reklama pokazuje codzienność jako pasmo cudownych zdarzeń, które w przypadku ewentualnych niepowodzeń łatwo można naprawić sięgając po dany produkt lub usługę. Jak jest w rzeczywistości? I czy tak naprawdę chcemy ścigać się z tym perfekcyjnym w każdym calu wzorem? A może wolimy być szczęśliwi w swoim nieidealnym życiu? Może chcemy robić wszystko po swojemu – nawet kosztem braku „perfekcji”? więcej

20 maja 2016 | Maciej Wiśniewski
Ocena 5/5 (3 głosy)

Sztuczna inteligencja rozwija się w błyskawicznym tempie, a kolejnym krokiem do podniesienia jej poziomu ma być Google Assistant – wirtualny pomocnik, który ma udzielać nam odpowiedzi na różne pytania, załatwiać za nas wiele spraw i... stać się naszym codziennym towarzyszem. Nowa koncepcja została zaprezentowana na corocznej konferencji dla deweloperów, organizowanej przez Google w Mountain View w Kaliforni. Czego możemy się spodziewać? więcej

19 maja 2016 | Monika Olszańska
Ocena 5/5 (3 głosy)

Snapchat początkowo był aplikacją mobilną, przeznaczoną do tworzenia, personalizowania i przesyłania innym użytkownikom zdjęć czy krótkich filmików. Obecnie to również komunikator internetowy i portal społecznościowy. Co go wyróżnia na tle innych? Przede wszystkim ulotność przekazywanych treści - nie ma tu możliwości przesłania wcześniej wykonanych i obrobionych zdjęć, a tylko takie zrobione tu i teraz. Poza tym znikają one niemal natychmiast po odtworzeniu. więcej

18 maja 2016 | Sonia Grzenkowicz
Ocena 5/5 (3 głosy)

Jako konsumenci kochamy, gdy sprzedawcy kuszą nas promocjami, nagrodami, łechcąc nasze ego "Stałego Klienta". Na każdym kroku sklepy i punkty usługowe oferują udział w programach lojalnościowych. Nęceni wizją przyszłych korzyści zgadzamy się chętnie, po to, by później chodzić z portfelem wypchanym bynajmniej nie pieniędzmi, ale stosem kart do zbierania punktów. Jedne są elektroniczne, na drugie zbieramy pieczątki by dostać coś gratis, a jeszcze inne po prostu się gubią i punkty przechodzą nam koło nosa. Na szczęście jest na to sposób. więcej

17 maja 2016 | Aldona Talarczyk
Ocena 5/5 (4 głosy)

Jeśli zależy nam na wypromowaniu marki, produktu lub po prostu na zdobyciu bardzo dobrej reputacji wśród innych użytkowników Internetu, powinniśmy wykorzystać w celu odniesienia sukcesu różne taktyki, a jeśli to możliwe – połączyć je. Jedną z interesujących opcji może być zbudowanie relacji z influencerem, dzięki któremu dotrzemy z naszym contentem do znacznie szerszej grupy odbiorców. więcej

13 maja 2016 | Monika Olechnowska
Ocena 5/5 (7 głosów)

Minęły już czasy kiedy produkt z metką  „made in Poland” uznawało się za tandetny, mniej wartościowy czy też zwyczajnie obciachowy. Obecnie coraz częściej mamy do czynienia z tak zwanym patriotyzmem konsumenckim – wybieramy wyroby wyprodukowane w Polsce oraz angażujemy się w lokalne akcje, promujące polskość lub krajowych przedsiębiorców. Przejściowa moda? A może rosnąca świadomość konsumentów? więcej

12 maja 2016 | Marta Ciechomska
Ocena 4.8/5 (5 głosów)

Męczy Cię wpisywanie w wyszukiwarkę Map Google pełnych danych Twojej ulubionej restauracji, żeby otworzyć jej wizytówkę lub wyznaczyć trasę np. z nowego miejsca zamieszkania? A może zdarzyło Ci się bezskutecznie szukać wizytówki firmy, którą znalazłeś na Mapach parę dni temu, a jej nazwa i adres jak na złość wyleciała Ci z głowy? Od teraz to żaden problem! Od dziś na Mapach Google możemy dodawać własne etykiety i oznaczać miejsca jako prywatne! więcej

10 maja 2016 | Krystian Fred
Ocena 5/5 (5 głosów)

Nie po to człowiek jedzie taki kawał drogi, żeby potem nie pokazać wszem i wobec, kogo widział i gdzie bywał. Jak jednak dobierać fotografie, żeby wzbudzić zainteresowanie u followersów? Przedstawiam krótki poradnik, dzięki któremu Wasi znajomi będą oczekiwali kolejnych postów, a nie tego, kiedy w końcu wrócicie do domu i przestaniecie spamować ich tablicę. więcej

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10...15...20...25...30...35...40...45...50...55...60...62 następny