więcej
  • Marketing internetowy
    Bannery, AdWords, pozycjonowanie, a może Performance Marketing? Niezależnie od wyboru formy promocji w Sieci, kluczem jest dopasowanie komunikatu do odbiorcy.
    więcej o marketingu internetowym
Strona główna »

Marketing internetowy - strona 1

23 czerwca 2016 | Aldona Talarczyk
Ocena 5/5 (2 głosy)

Wielu z lekką dozą ironii wypowiada się o Google w kontekście medycyny. Jest to spowodowane tym, iż często sięgamy po pomoc dra Google jeśli nie czujemy się dobrze. Z reguły wyszukiwanie objawów i powiązanych z nimi chorób kończy się w jeden sposób, co niepotrzebnie stresuje i denerwuje użytkowników. Google postanowiło to zmienić i zmodyfikowało sposób wyświetlania wyników dla zapytań związanych ze zdrowiem. więcej

22 czerwca 2016 | Sonia Grzenkowicz
Ocena 5/5 (2 głosy)

„Nie ma cię na Facebooku, więc nie istniejesz” - choć to tylko slogan, to w marketingowym ujęciu niesie sporo prawdy. Z portalu korzysta regularnie aż 14 milionów Polaków. Trudno więc znaleźć inne miejsce w sieci, w którym można byłoby równie prosto skupić swoją grupę docelową i komunikować się z nią. Jeżeli więc prowadzisz własną stronę internetową, bloga lub firmę i chcesz skuteczniej promować się w sieci, powinieneś mieć także swój profil na Facebooku. Dziś przedstawiamy garść praktycznych wskazówek dla tych, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z Social Media. więcej

21 czerwca 2016 | Maciej Wiśniewski
Ocena 5/5 (4 głosy)

Prace nad sztuczną inteligencją, które już od dłuższego czasu pochłaniają wielu inżynierów Google, wkraczają w kolejny etap – tym razem gigant z Mountain View ogłosił uruchomienie nowego oddziału badawczego w Zurychu. Jego celem będzie rozwój systemów uczących się, które powoli stają się ważną częścią naszego życia, a w perspektywie kilku lat mają zrobić prawdziwą furorę i wkroczyć również do naszych domów. więcej

20 czerwca 2016 | Magdalena Drajkowska
Ocena 5/5 (3 głosy)

Trudności z tworzeniem nowych i ciekawych treści na swoją stronę dotykają nawet najbardziej doświadczonych specjalistów. Borykają się z tym wszystkie osoby, którym zależy na przygotowaniu tekstów interesujących, świeżych, dobrych i wciągających. Nie sposób uniknąć jednak kryzysu twórczego. Blokada dopada każdego – prędzej czy później. Skąd więc czerpać inspiracje? Jak nie poddać się rutynie? Gdzie znaleźć pomysł? Oto kilka sugestii, które warto rozważyć. więcej

17 czerwca 2016 | Anna Dubielewska
Ocena 5/5 (7 głosów)

Zmysły mają dla człowieka ogromne znaczenie – to właśnie one kreują naszą rzeczywistość. Odbierane z otoczenia bodźce wpływają na nasze samopoczucie, stymulują do działania lub wyciszają, są przyjemne bądź odrzucające . Bez względu na ich kierunek jedno jest pewne – wzrok, słuch, węch, smak i dotyk są nieodłącznymi czynnikami kształtującymi naszą rzeczywistość. To właśnie dzięki nim pozyskiwane w styczności ze światem informacje możemy potraktować jako spójne i pewne, a co za tym idzie – dokonać ich oceny. więcej

15 czerwca 2016 | Monika Olszańska
Ocena 5/5 (3 głosy)

Kilka dni temu pojawiła się zaskakująca informacja na temat zmian dotyczących grafik reklamowych wyświetlanych w portalu Facebook. Do tej pory obowiązywała prosta, wydawałoby się, reguła "20%" (tyle maksymalnie powierzchni grafiki mógł zajmować umieszczony na niej tekst), która jednak powodowała sporo zamieszania i w praktyce była dla reklamodawców raczej kłopotliwa. Nic więc dziwnego, że zapowiadana rezygnacja z tak jednoznacznie sformułowanego ograniczenia spowodowała spore poruszenie wśród osób prowadzących kampanie reklamowe na Facebooku. więcej

13 czerwca 2016 | Aldona Talarczyk
Ocena 5/5 (2 głosy)

Mapy Google są obecnie na szeroką skalę wykorzystywane przez przedsiębiorców – świetnie sprawdzają się jako narzędzie ułatwiające dotarcie firmom do potencjalnych Klientów. Przez ostatnie lata bardzo się rozwinęły, a ilość zweryfikowanych wizytówek jest olbrzymia. Ta swoista dżungla rozrosła się na tyle, że niejednokrotnie Google nie wyłapuje działań niezgodnych z wytycznymi, co jest bardzo chętnie wykorzystywane przez spamerów. więcej

13 czerwca 2016 | Krystian Fred
Ocena 5/5 (2 głosy)

Jak donosi gazeta „Vedomosti”, przedstawiciele Facebooka rozpoczęli negocjacje z kierownictwem rosyjskiej wyszukiwarki Yandex. Według nieoficjalnych informacji, mają one na celu rozpoczęcie długotrwałej współpracy, polegającej głównie na wymianie danych o użytkownikach w celach reklamowych. A to oznaczałoby prawdziwą rewolucję w rosyjskojęzycznym Internecie. więcej

08 czerwca 2016 | Krystian Fred
Ocena 5/5 (3 głosy)

Pierwszy raz w dziejach Internetu, liczba rosyjskich użytkowników Google’a przewyższyła rodzimy Yandex. Tak, Drodzy Państwo, ten sam wszędobylski Google, gigant z  Mountain View, niekwestionowany monopolista na rynku europejskim  potrzebował kilkunastu lat, aby przegnać wyszukiwarkę z Moskwy.  Ale co to jest ten Yandex? Czym różni się od Google? Jak na rosyjską wyszukiwarkę przystało, postaram się odpowiedzieć przy pomocy niedźwiedzi. więcej

06 czerwca 2016 | Wojciech Michalski
Ocena 5/5 (4 głosy)

Chcąc dotrzeć ze swoim przekazem marketingowym do dużej grupy odbiorców można wybrać dwie drogi. Z jednej strony – opracować staranną, dokładną i bardzo kompetentną treść, licząc na to, że uda nam się z nią przebić i zaintrygować osoby potencjalnie zainteresowane. Z drugiej zaś… istnieje opcja sięgnięcia po narrację prowokacyjną, która, choć jakościowo najczęściej bardzo słaba, z pewnością zaangażuje odbiorcę. Kilka przykładów takich właśnie działań znajdziecie w niniejszym tekście. więcej

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10...15...20...25...30...35...40...45...50...55...60...63 następny