więcej
  • Pozycjonowanie stron
    Pozycjonowanie to przepustka do sukcesu rynkowego i taka forma promocji, która mówi prawdę o produkcie lub usłudze. Wykorzystaj potencjał drzemiący w wyszukiwarkach i zostań liderem w swojej branży!
    więcej o pozycjonowaniu
Strona główna »

Pozycjonowanie - strona 1

11 sierpnia 2016 | Łukasz Faliszewski
Ocena 4.5/5 (2 głosy)

Jak wspomniałem w poprzedniej części cyklu o Googlebocie, robot sieciowy bywa nazywany również crawlerem (z ang. crawl – pełzać). Pomimo, iż pełzanie większości z nas kojarzy się z uległością, w tym wypadku to my musimy dostosowywać się do działań Googlebotów (pełzaczy), które na naszej stronie internetowej (prawdopodobnie) regularnie przeprowadzają fresh crawl i deep/main crawl. W tym artykule dowiecie się więcej o obu rodzajach „pełzania” wykonywanych przez roboty sieciowe. więcej

04 sierpnia 2016 | Aldona Talarczyk
Ocena 5/5 (2 głosy)

Istnieje wiele czynników, które mogą wpływać na ruch organiczny na stronie oraz na konwersje. Jeśli więc nasze starania w zakresie ich pozyskania nie przynoszą pożądanych rezultatów, choć zadbaliśmy o prawidłowe tytuły oraz nagłówki, linki zewnętrzne i uporaliśmy się z kwestiami technicznymi – czas poszerzyć obszar poszukiwań. Dlaczego? Ponieważ czynników wpływających na ruch organiczny jest bardzo dużo i nie wszystkie są aż tak oczywiste – warto więc wiedzieć, co jeszcze można sprawdzić. więcej

08 lipca 2016 | Krzysztof Mierzyński
Ocena 5/5 (2 głosy)

Google od dłuższego już czasu bawi się pomysłem stworzenia osobnego indeksu mobilnego. Zapewne obecnie nie jest to jeden z priorytetów firmy, choć tak naprawdę niczego nie można wykluczyć. Jeśli jednak taki indeks powstanie, jakich zmian możemy się spodziewać? I czy w ogóle stworzenie indeksu mobilnego, zupełnie odrębnego od zwykłego indeksu stron Google, ma sens? więcej

01 lipca 2016 | Łukasz Faliszewski
Ocena 5/5 (4 głosy)

Googlebot, który jest nazywany również crawlerem czy spiderem (z ang. pająk) to najprościej rzecz ujmując program odpowiedzialny za indeksowanie stron internetowych w sieci. Indeks Google stanowi z kolei swego rodzaju bazę danych, z której najpopularniejsza wyszukiwarka internetowa na świecie korzysta przy ustalaniu rankingu witryn w wynikach wyszukiwania . Odgrywają one zatem bardzo ważną rolę we wszystkich procesach i działaniach podejmowanych w ramach SEO. więcej

09 lutego 2016 | Krzysztof Mierzyński
Ocena 5/5 (1 głos)

Bez paniki! Zespół ekspertów Sunrise System czuwa i wyjaśnia co to tak właściwie oznacza – zarówno dla specjalistów z branży SEO w Polsce i na całym świecie, właścicieli stron internetowych, jak i zwykłych użytkowników największej wyszukiwarki internetowej na świecie. Czy coś się zmienia? Czy to rewolucja? A może zupełnie nie ma się czym przejmować? więcej

29 września 2015 | Krzysztof Mierzyński
Ocena 5/5 (3 głosy)

Meta description, czyli opis danej podstrony, wyświetlany w wynikach wyszukiwania, to niezwykle istotny element każdej strony internetowej. To często właśnie od niego zależy, czy użytkownik, który znalazł naszą stronę w Google, kliknie właśnie nasz link, czy wybierze jeden z linków konkurencji. Sprawdź 6 cech dobrego meta description i dowiedz się jak zachęcić internautów do wizyty na Twojej witrynie. więcej

17 lipca 2015 | Aldona Talarczyk
Ocena 5/5 (4 głosy)

Wyszukiwarka Google oferuje użytkownikom wiele interesujących funkcji. Nowe rozwiązania są nieustannie wdrażane i mają na celu ułatwienie wyszukiwania informacji oraz dotarcia do  interesujących nas stron. Direct Answers (bezpośrednie odpowiedzi) to opcja, która zyskała sobie już szerokie grono odbiorców, w szczególności w Stanach Zjednoczonych, warto więc zwrócić uwagę na pewne kwestie z nią związane. więcej

16 marca 2015 | Bartosz Rybacki
Ocena 4.5/5 (8 głosów)

Pierwsza w historii duża zmiana algorytmu Google, która została zapowiedziana wcześniej i będzie dotyczyć stron pojawiających się w mobilnych wynikach wyszukiwania. Jeśli można wprost wierzyć słowom Google, to strony, które nie posiadają mobilnych wersji swoich serwisów, stracą swoje dotychczasowe pozycje na rzecz stron, które takie wersje posiadają. Zmiana odbija się szerokim echem w środowisku internetowym i wzbudza wiele domysłów i obaw. więcej

08 października 2014 | Krzysztof Mierzyński
Ocena 4.56/5 (9 głosów)

Sukces! Wszyscy liczymy na znakomite rezultaty naszej kampanii promocyjnej. Widoczne najlepiej już dzisiaj – a jeszcze lepiej wczoraj. Niestety kampania SEO rządzi się swoimi prawami, wymaga podejścia odmiennego niż inne formy promocji - co nei zawsze jest oczywiste (z oczywistych względów) dla Klientów oczekujących szybkich, spektakularnych efektów. Aby lepiej zrozumieć proces pozycjonowania, warto zapamiętać 7 porad do zaplanowania udanej kampanii SEO . więcej

28 sierpnia 2014 | Krzysztof Mierzyński
Ocena 3.67/5 (6 głosów)

A więc stało się – algorytmy Google zaczną lepiej oceniać strony zabezpieczone certyfikatem SSL. Na chwilę obecną ewentualne zmiany dotkną mniej niż 1% wszystkich stron, natomiast w przyszłości siła tego czynnika może zostać zwiększona. Jak się przygotować do zmiany? Czy wprowadzenie HTTPS jest konieczne? Ogłoszona 6 sierpnia decyzja o podwyższeniu rankingu stron działających na zabezpieczonych domenach nie była dla uważnego obserwatora specjalnym zaskoczeniem. Zapraszamy do lektury. więcej

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10...15...19 następny